Evgenia Kovaleva

På jakt efter en bh
Hej på er!
Är ni taggade inför valborg? Eller är det bara en hets kring det hela?
Själv är jag lite småtaggad fast jag inte får vill och kan dricka ( man kan ha kul ändå). Jag är bara taggad på att få vara med ett skönt sällskap, sitta och umgås, grilla. Hoppas det inte regnar men man vet ju aldrig med sveriges väder. 
På förmiddagen gick jag och A i affärer, jag var på jakt efter en bh, men fattar inte att det ska behöva vara ett projekt. Prövade allt som fanns på H&M och Lindex ingen satt bra, obekväma och lyfter inte ens upp brösten bra. Hittade en sjukt bekväm bh på Cubus den passade på pricken så jag blev lite osäker och köpte den inte. Ska nog köpa den iallafall under veckan som kommer, för den var super skön och brösten var fina i den. 
Jag och A promenerade till stationen med hundarna där vi mötte upp min syster. När vi kom hem gjorde vi hemmagjord pizza. OMG den blev såååå god, vi lyckades verkligen måste  jag säga. 
 Nu skall vi ladda upp med godsaker innan talang och bara mysa. 
 
 Lyckades verkligen med pizzan den här gången, syrran åt flera portioner haha =) 
Blev kanske lite väl ladda upp inför kvällsmys, men jag tycker man kan gå all in kvällen innan valborg. 
Mögelost med kex är min största cravings nu, så mycket godare än chips 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress