Evgenia Kovaleva

Dagen

Idag har vi fixat och donat hemma, bytt sängkläder, satt upp rullgardiner, badat Léon, möblerat om lite. Vi ställde in Léons spjälsäng i vår walk in closet istället och tänkte att det kan bli barnrummet så länge. Léon ligger ändå inte i sin säng just nu så det var onödigt att den stod på min sida av sängen och tog plats. Rummet är inte klart än men när det blir färdigt kan jag lägga ut före och efter bilder. Nu myser vi i soffan jag och A ser film medan lillen sover. Hoppas ni haft en bra dag kram! 💕

Jag gjorde våfflor til brunch idag länge sen vi åt det mums man måste lyxa till det lite ibland 😛 det fattades 1,5 dl vetemjöl till smeten då mixade jag havregryn så det blev havremjöl och hade i det och det blev riktigt gott och lite "nyttigt" också Hahah😂
Athena myser med lillen Åhh så fina de är! 🐶👶🏼
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress