Evgenia Kovaleva

Andra dagen med bebis hemma

Hej på er! Hoppas allt är bra med er! Med mig är det bättre än igår, men känner mig fortfarande svag och har ont överallt. 


Inatt fick jag inte mycket sömn då Leon ville ha tutte hela tiden. Vilket gör att jag får mer ont i brösten eftersom han suger nästa hela tiden. Dock är det positivt eftersom mjölken kommer rinna till snabbare, och då kommer bebis bli mätt och suga mindre. 

Vi fick besök av BB påväg som tog PKU prov. Efter det kom min familj på besök. Vi grillade och umgicks och bara hade det allmänt trevligt. 

Är så sjukt trött jag ska amma färdigt och sen ska jag sova. 
Ha det gott! 

På förmiddagen åkte vi för att handla. Åhh han är så liten för att sitta i sitt babyskydd men så söt skrutt!
Tog en liten promenad efter maten, hela familjen ska följa med 😊
Jag slängde ihop en snabb efterrätt som bestod av degestivekex, grädde och jordgubbar. 😋
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress