Evgenia Kovaleva

Att skämma bort sig själv ibland

Fick en idé att överraska min man med gotta ikväll när han kommer hem från jobbet. Känner att man måste unna sig något ibland och lyxa till vardagen, det är viktogt tycker jag. Som jag längtat efter att ha honom hemma, jag gör det varje gång han är borta. Jag till och med räknar ner dagar. Så vi har suttit framför idol och ätit gott, jag nattar Léon så passar på att skriva ett inlägg. När han tuttat färdigt ska jag och A få egentid kanske se någon film och sedan ska vi sova. För imorgon ska jag vara barnvakt från kl 07:00 och framåt, ensam med 3 barn får se hur det går haha wish me luck 🙈

Testade att göra en Frossé drink med rosévin och jordgubbar mums. Det blev verkligen så gott, jag kan tycka att rosé i sig självt är starkt men med jordgubbar lite lime så blev det kanon! 🍹
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress