Evgenia Kovaleva

Shopping och videoinspelning

Nu ligger alla och sover då kan jag äntligen ha lite lugn och ro. Idag har vi handlat lite saker till hemmet och till Léons dop. Jag har bland annat spelat in en liten vlogg, får se om dem blir bra nog för att läggas upp. Är nybörjare och det tar tid att lära sig allt om kameran hur och var den ska stå hur man ska hålla den vilken inställning man ska ha osv. Plus så har man en liten bebis också som gnäller eller ska vara i famnen helatiden. Ja ni som har barn ni förstår nog. Varför jag filmar är för att ha det som ett minne sen när Léon växer upp kan han titta och se vad vi gjorde och hur han utvecklades och så. Jag hade verkligen uppskattat om det fanns film från när jag var liten, jag kommer i princip inte ihåg nånting från min barndom. Lite tråkigt är det faktiskt 😕  

Godnatt på er! 

Mammas gos! 😘
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress