Evgenia Kovaleva

Måste detta hända

Idag planerade jag och och Léons faster att vi skulle ta min bil till mos. Under tiden skulle hon stå på min parkeringsplats, när hon kommer fram ser hon att dem satt upp en skylt p skiva 4 tim på parkeringen. När jag kommer ut och möter henne föreslår jag att vi åker till Alby och parkerar hennes bil där eftersom jag har ett tillstånd som jag fått låna. Som hon kan få låna under tiden vi är i mos för att hon ska kunna stå gratis. När hon parkerat hoppar hon in i min bil och vi åker iväg. När vi kommer ut på vägen börjar bilen bromsa in av sig själv och jag kan inte gasa trotts att jag har gasen i botten. Kommer upp i 20 km/h så vi fick vända och ta Sofies bil istället och ämna kvar min bil där. 

Jag är så less på att sådant ska hända, det är alltid nånting. Nu när min man är borta samt att nybilsgarantin gått ut för 1 månad sedan och sist men inte minst har vi rätt bra ekonomi nu. Det är ju verkligen typiskt att detta måste hända precis nu. Som det set ut nu när vi goglat oss fram blir det ingen liten utgift... 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress