Evgenia Kovaleva

Måndagsmys med syster
I måndags var jag och syster i skärholmen centrum och letade de sista julklapparna. Vi gick runt där i olika butiker pratade fikade och hade det skoj. Det är super härligt med kvalitetstid med sin syster, bara allmänt prata ut om saker och ting ge råd på vägen och vara stöttande. 
 
På kvällen hämtade familjen oss med bil och vi åkte till en tygaffär här i närheten. Eftersom jag har ett projekt på g och ska klä om en fåtölj. Vi hittade det vi skulle ha och åkte till city gross och småhandlade lite. När vi ska packa in bilen händer en rolig grej. Alla hade satt sig i bilen och jag börjar packa in barnvagnen i bilen. Helt pötsligt så börjar bilen rulla bakåt och sedan gasar bilen iväg. Shoff säger det bara och sidokorgen från vagnen ramlade ut och alla saker som var i den trillade ut och låg utspridda på backen. Där står jag och ropar stanna jag är inte klar, och fattar ingenting. I samma veva ska en bil backa ut som vi blokerar med våran bil. Ja ni fattar allt på en och samma gång. Tydligen blev styvfar stressad och trodde att alla hade satt sig i bilen men så var inte fallet. Hahah skriver detta lite som en kul grej att läsa om ett par år. 
(null)

(null)

(null)
Mammas lilla pussgurka 🥒
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress