Evgenia Kovaleva

Lilla Leon är en vecka gammal

Idag är vår lilla prins 1 vecka gammal så sjukt att det redan gått en hel vecka. Jag hänger inte med tiden det går alldeles för fort! 

På förmiddagen hann jag städa då jag var hyfsad pigg då Leon lät mig sova lite längre än väntat inatt. Syrran hjälpte till att gå ut med hundarna medan jag gjorde mig i ordning. Sedan tog vi en promenad ner till stan där vi fikade och shoppade lite smått. 

När vi kom hem var det dags för grill då vi bjudit över lite vänner så vi satt ute och hade det trevligt. Vi firade lilla Leon som kommit till världen! 

Nu ska vi sova godnatt på er! 😊

Någon snodde vår lilla prins! Hopps ni får bebis snart! 😊
Leon fick en present av familjen Mattson så snällt! Nallen är större än honom så gulligt 💙
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress