Evgenia Kovaleva

Första dagen med bebis hemma - mina tankar och känslor

Igår var det första dagen med lilla bebis hemma. Vi somnade vid halv 11 och han sov hela tiden fram tills morgonkvisten. Vi klev upp rätt så tidigt trotts att vi inte sovit så mycket. 


Min kropp var fortfarande helt slut, darrig och allmänt svag. Hade ont överallt.. trotts detta åkte vi iväg för att handla lite fika eftersom vi skulle få besök på eftermiddagen. 

När vi kom hem fick vi besök av BB påväg som hjälpte till med amningen, gav lite tips och råd. Sjuksköterskan tittade även på bebisens hud så att han inte var gul. 

Runt 5 tiden kom A familj och hälsade på vi åt gräddtårta med jordgubbar som A lagade. Den var sjukt god! Han är så duktig som hjälper till så mycket här hemma nu när lilla Leon vill ha mig till 100%. 

Amningen gör ont och jag känner hopplöshet men jag tänker inte ge upp vill fortsätta amma och hoppas på att det onda ska försvinna snart! 

Vi ska kämpa på här hemma nu och försöka komma in i vardagen igen. 
Ha en fortsatt trevlig dag! 💜

Skönt att vara hemma och sova i sin egen säng💙
Pappa myser med Leon på morgonkvisten😘
Fina presenter till liten fick vi av A familj😍
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress