Evgenia Kovaleva

Helgen

Hej på er hoppas ni haft en bra helg, för det har vi haft. I lördags gjorde vi inget speciellt, syrran hade balett och jag var hemma och lagade vegetarisk lasagne med zucchini och mozarella. Det blev super gott och jag kommer defenitivt att göra det flera gånger dock kanske jag ändrar lite i receptet nästa gång. Jag gillar att ändra och lägga till i recept hahah är det bara jag?? kommer lägga upp ett recept här på bloggen om det blir en höjdare. 

I söndags var det balettkonsert, syrran dansade så fint. Hon hade koriograferat en dans tillsammans med sin kompis som dem fick visa upp på uppvisningen och shit vad fint, jag fick tårar i ögonen när hon dansade där på scen. För övrigt var alla andra barn som dansade också väldigt duktiga. Efter konserten har vi en tradition att vi åker till begravningsplatsen och lägger blommor på min mormors grav men även på minkompis mormor också. Sedan åker vi in till stan och äter umgås och har det skoj helt enkelt. 

Min prima ballerina 💕
Hela familjen 🌸

Jag åt även 7 bitar sushi och misosoppa men jag var så hungrig så glömde ta en bild 😂

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress