Evgenia Kovaleva

Léons dop

Léons dop var väldigt fint, helt perfekt i mina ögon och vad jag fått höra av alla andra som var med. Vi valde att ha en traditionell dop cermoni och det kunde inte bli bättre känner jag. Léon var lugn under hela cermonin, han tittade på allt runtomkring och lyssnade på prästen när han pratade. Allting känndes bara så mysigt och prästen var perfekt, han talade så öppet och fint så att alla kunde förstå. Jag kände verkligen hur bra stämning det var i kyrkan, och det var jag orolig över innan att det inte skulle vara.

Efter dopcermonin åkte vi till lokalen där bjöd vi på lunch, det blev hemmagjord smörgåstårta och massa andra smårätter/sallader. Vi bjöd även på fika och öppnade presenter. Vi fick massa fina saker och verkligen inget onödigt utan allting kommer användas! 

Alla kunde inte närvara på själva dopcermonin därav hade vi två efterfester kan man säga. Först då lunchen som vi bjöd på sedan gick de flesta hem och på kvällen kom resterande som inte kunde på förmiddagen och åt middag. Det var så stressigt med all mat och dukning, men det blev bra tillslut. 

Jag är verkligen så tacksam att så många kom och ville närvara, det värmer så mycket! 💕

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress