Evgenia Kovaleva

Tisdag

Godmorgon eller det är inte morgon längre för dom som går till jobbet. Jag var iallafall vaken vid 8 tiden ammade och böt blöja på Léon sen la vi oss i sängen igen och tittade på babblarna. Som är hans nya favorit just nu, vi ammade lite till så nu sover han. 👍🏻


Idag ska vi nog bara hänga här hemma det är grott och tråkigt väder så jag har ingen lust att gå ut. Får se om jag orkar gå och posta ett paket. Både igår och i förrigår var det kanon väder solen sken och det var härligt. Tog en promenad ner på stan igår va på en tandläkarundersökning och Léon var med han sov i vagnen påvägen dit och under själva undersökningen. Det var ju toppen! Fick en dålig tandläkare igår hon var hårdhänt och frågade inte ens om jag ville ha bedövning utan hon bara började ta bort tandsten resterna som fanns kvar. Usch var så öm efteråt och på kvällen hade jag ont när jag åt nä det var ingen höjdare. 😕 

Jag och min man lyxade till det igår med kaviar för 150kr mums så gott det är, havets guld 💛
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress