Evgenia Kovaleva

Ny vecka nya tag

Hej och god dag!

Redan en ny vecka är igång och jag tycker att tiden går sjukt fort. På onsdag är Léon redan 4 månader känns som att han föddes igår, nä men ni förstår. Mitt i min mammavardag försöker jag planera min och mamams födelsedagsfirande som är nästa helg, Léons dop. Allt ifrån dekorationer till vad vi ska bjuda på, hur många som kommer, vad som behöver inhandlas... Ja det är rätt stressigt och ibland frustrerande för man har inte all tid i världen och jag verkligen passar på när Léon sover. För då får jag lite lugn och ro till att tänka och planera, sen får jag ju inte glömma bort mig själv. Jag måste äta, gå på toaletten ja det är inte lätt alla gånger. Dock måste jag bli betydligt bättre på att sluta VARDAGS STRESSA! Jag har tänkt på det så mycket, jag verkligen slänger i mig maten för att Léon gnäller nä usch måste ta det lugnt!

Ska passa på att skriva en inköpslista nu medan Léon sover, för imorgon ska vi handla massa saker till dopet bland annat. Det ser jag fram emot åhh är så taggad på att inreda lokalen och allt sånt mys! 

Bjuder på denna bild från förra året som jag hittade i mobilen 💕
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress