Evgenia Kovaleva

Nyårsafton
I år ville jag fira nyår bara vi jag A och Léon eftersom A inte vart hemma på 7 veckor. Vi planerade inget speciellt utan vi lagade god mat alltifrån tillugg till varmrätt. Klädde på oss finkläder tog lite bilder, åt gott och mös i soffan framför tv där vi streamade nyårprogram från 1 kanalen(en rysk kanal). Alltid lika kul varje år och titta på gamla sovjetfilmer och en nyårsshow som sänds. Runt elva tiden promenerade vi till våra vänner där vi umgicks spelade spel gjorde ten (en finsk tradition). Samt firade in det nya året dock inte som man vill att det ska vara sådär att man kommer ut i god tid och hinner öppna champagneflaskan och skåla på tolvslaget. Utan A stod i köket och gjorde ten, Dennis bror stod inne på toan och rakade av sig skägget, jag klädde på Léon ja ni förstår... Vi missade tolvslaget helt fattar inte hur vi kunde göra det men tillslut kom vi ut och tittade på fyrverkerierna öppnade champagnen ovh firade in det nya året. Lite speciellt vart det inte som jag tänkt mig men det blir ett bra minne att se tillbaka på.
 
Hoppas ni alla hade ett gott nytt år med era nära och kära! 
 
(null)

(null)
Stilig liten kille firar in sitt första nyår 🥂
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Det blev fläskfilé med hasselbackspotatis och kantarellsås till varmrätt mums 👌🏼✨
(null)

(null)
Första gången på flera månader som jag tog bild såhär på mig själv, senast var nog med Léon i magen 😍 kan säga att jag blivit så dålig på att ta bild på mig såhär framför spegeln 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress